Reklama
 
Blog | Kateřina Sidonová

A 64 – český punk z roku 1984

Můj muž je Antonín a má zítra svátek. Tak jsem mu vyrobila jako dárek video.

A 64 – punková kapela 1983-1984

Marcel Průcha – zpěv

Radek Šimůnek – kytara

Reklama

Jan Limburský – bicí

Antonín Hlávka – baskytara

Jako host občas na saxofon Martin Klapper.

Manažer – Petr Zikmund

koncerty: KD Barikádníků v Praze, na Leninových kolejích v Brně, v Praze na Strahově v klubu 11 a na přehlídce Mladá rocková scéna v Ostrově nad Ohří.

 A 64 – Pathysterie, 1984

PATHYSTERIE

hysteria

 

ve dne v noci

nerní mi pomoci

já jsem holka hnědooká

 

mám ráda legraci

když ležím na matraci

sem z divný rodiny

neslušej mi bikiny

mám někdy nálady

celý zvladlý propadlý

 

hysteria

 

SEBEVRAZI

u železniční stanice

vídám často sebevrahy

dnes jich je tam nejvíce

přijede rychlík přímo z Prahy

 

výpravčí je pryč odhání

nemá je asi tuze rád

musí totiž po klekání

uklízet po nich celou trať

 

PEPÍ

Pepí dělá zedníka

celý týden spoří

šetří pětník k pětníku

po discu jen hoří

 

navoní si držtičku

do kapsy dá kilo

sbalí prima kočičku

to zas bude milo

 

Pepí, Pepí, Pepí dělá zedníka

 

V rytmu disco slaďáku

ukradnou mu kilo

ucítí tlak na ptáku

co to probůh bylo

 

ZRYCHLOVAČKA

dost, už nechci víc to poslouchat

dost, už je s tím se vším konec

dost, už mi to prosvítá

dost, už mám svůj vlastní názor

dost, zachoď svý srdce z plechu

dost, už nechci tvý oči v zádech

dost, už mi to prosvítá

dost, už si chci žít podle svýho

 

nemyslíš na zítřek

usínáš

dneska je dneska

co to zas kupuješ

novinky dneška

za živa zahníváš

 

nápady povědět

hlouposti zazlívat

vyhnout se problémům

ať je jich síla

 

ráno zas do práce

koupit si noviny

myslet jen na prachy

věnuj se penězům

 

dost, tak už dost

 

EVAKUACE

evakuace není legrace

nosit matrace je

z jednoho konce

na druhej konec

cesty vlečeme se

 

auta padaj do děr

loupe se jim lak

nedaleko je vodojem

tam naboural vlak

 

země se třese

praská jak vajíčko

co si nám to udělala

naše země matičko

 

všude vládne nepopsatelnej zmatek

 

další odkazy na stránky o A 64:

 http://pablopunkart.blogspot.com/2009/03/64-ja-nemam-sajn.html

http://foreverpunkandoi.blog.cz/0707/biografie

http://www.youtube.com/watch?v=UCFCldMCHqM

http://www.youtube.com/watch?v=w6-lkxnHvAY&feature=related